خدایا


..٠●❤عـ♪ـــــصر پاییـز♪ـــی❤●٠..

♪بـــــــ♥ــــــاران♪

 

سلام دوستای گلم شاید دیگه نتونم بیام ولی شما به وبم سر بزنید مطلب پیش نویس کردم به عشق شما اگه عمری بود و اومدم زحماتتونو جبران میکنم دوستدار دخترا و ناموس برادرا باران الکی مثلا اینا برادر منن گفته باشما هیچکدومتون انگشت کوچیکه‌ی داداشمم نمیشین 

 



نظرات شما عزیزان:

هانیه
ساعت15:31---7 آذر 1394
سلام عزیزم خوبی چه خبر کجایی؟

دلم برات تنگ شده بود


زندگی
ساعت23:06---29 آبان 1394
בلتنگتـــ ڪـﮧ مے شوم

פֿوבم را בر آینـﮧ مے بینم

و בر چشمـانـم

تــو را تماشا مے ڪنم

ڪی مے شود

از آب و آینـﮧ ها برخیزے

و پیش בست هاے פֿـالیـم

بنشیـنے


حرف نو
ساعت11:20---29 آبان 1394
من همیشه برای موفقیت شما دعا میکنم
انشالله بعد از قبولی در دانشگاه،پر انرژی تر برگردید.
پاسخ:ممنونم


زندگی
ساعت23:47---28 آبان 1394
ﻭﻗـــــــــﺘﯽ ﻧﯿﺴــــﺘــــــﯽ ...

ﯾﮑــــــــــــﯽ ﺧــــــﯿﻠﯽ

ﻋـــــــﺎﺷـــــــــــــﻖ ﻣﻨــــــــﻪ !!!!

ﻫــــــــﻪ .

ﺯﯾــــــﺎﺩ ﺩﺭﮔﯿـــــــــﺮﺵ ﻧـــــــــــﺸﻮ ...

ﺍﺳﻤــــــــــﺶ

\" ﻓــــــــــــــﺍﺯ ﻏﻤـــــــــــــﻪ


حرف نو
ساعت20:06---28 آبان 1394
سلام دوست خوبم
زودتر بیاید.


الهه
ساعت22:48---27 آبان 1394
سلام من لینکت کردم توهم لینک کن

ریحانه
ساعت12:38---26 آبان 1394
سلام اپم خوشحال میشم بیای وپست اپ شدمو ببینی[گل]

هانیه
ساعت13:17---25 آبان 1394
سلام عزیزم ممنونم از حظورتون ..‌! وبلاگ تو ک خیلییییییییییییییییییییی عالیه ... ! بابا دمت گرم آجی .. ! منو بانام(( درد دلهای عاشقانه )) و http://www.azinzavieh1394.loxblog.com/آدرسمم .. !‌عزیزم شماهم با کمال میل لینک شدی .. !

عرفان
ساعت19:51---23 آبان 1394
سلام
خوبی
من اومدم تا توی این وبت هم عضو شوم اگر عکس مشکل داره یا نکته هست بگو ممنون میشم
عرفان


mostafa
ساعت12:16---23 آبان 1394
سلام الان میتونین وبتون رو در سایتم ببینین

لوتوس
ساعت13:20---22 آبان 1394
خدایا می شود باران ببارد ؟

این بغض به تنهایی از گلویم پایین نمی رود...


ریحانه
ساعت18:59---21 آبان 1394
خدایا یخاطر همه چیزایی که دادی، ندادی، دادی پس گرفتی، ندادی بعدا میخوای بدی، دادی بعدا میخوای پس بگیری، ندادی میگی دادی، اصلا نمیخوای بدی، نداده بودی فک کردی دادی، نمیدی هی میگی میدم
"شکرت..."


ریحانه
ساعت9:05---21 آبان 1394
سلام بکنیم به اون نقشه کش که نقشه کشید محصولات ایران خودرو وسایپارو دو برابر بفروشه به مردم و ارام ارام هل بده به مردم سوبله چوبله !!؟

سلام مخ زن ✋


یک سلام بکنیم به رادیو که به دروغ میگه مردم شرکت کردن در گرفتن وام و خرید خودرو

سلام پاچه خوار ✋

یک سلام به گویندگان اخبار صدا سیما که در حد توان بیش از حد ! مردم رو تشویق به وام و خرید خودرو میکنن

سلام دروغگوها✋


یک سلام بکنیم به مجلسیها که تاحالا پول نداشتن و میخوان 10میلیون کارت خرید 25میلیون وام خودرو و رای اکثریت دادن

سلام مجلس مردمی ✋


یک سلام بکنیم به رییس بانک مرکزی که فقط برا خودرو وام 25میلونی داشت

سلام رئیس مهربان ✋


یک سلامی بکنیم به انهایی که میخان کمپین نخریدن خودرو را بشکنن و به مردم پشت کنن

سلام با غیرت !! ✋

یک سلامی بکنیم به راهنمایی رانندگی که این روزها آماری از تصادفات نمیده

سلام دو روی سکه ✋

یک سلام بکنیم به دولت مردان که وام ازدواج ندارن بدن ولی وام خرید خودرو دارد !!!

سلام دولتمردان دلسوز مردم


بهاره
ساعت18:52---20 آبان 1394
سلام

عزیزم چرا دیگه نمیای؟؟؟؟؟؟


الهه
ساعت13:19---20 آبان 1394
سلام عزیزم وبلاگت خیلی جالبه ممنون که بهم سر زدی

ayat
ساعت10:19---20 آبان 1394
خدایا تنهام نذار...

ریحانه
ساعت20:17---19 آبان 1394

من یک زنم ...
من یک زنم ...
بــــــــدان ...
"حــــــوای" کسی نـــــمی شــوم که به "هــــــوای" دیگری برود
تنهایی ام را با کسی قسمت نـــمی کنم که روزی تنهایم بگذارد
روح خـــداست که در مــــــن دمیـــده شده و احســـــاس نام گرفته
ارزان نمی فروشمش!
دستــــــهایم بــالیـــن کـــودک فـــردایـــم خـــواهـــد شــــد
بـــی حـــرمتـــش نمی کنم و به هــرکس نمی سپارمش
ســـــودای دلـــم قسمت هر بی ســر و پـــــایی نیست
من یک زنم ...



زندگیمون قصه نیست
ساعت8:00---19 آبان 1394
سلام و صبح بخیر .
ممنونم از حضورت و کامن قشنگتون.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در دو شنبه 18 آبان 1398برچسب:,ساعت22:11توسط ♪بـــــــ♥ــــــاران♪ | |